Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS
Kom bijna altijd meermaals kijken naar een foto vooraleer ik een reactie geef en bij deze was mijn eerste gedacht bij het kijken dit is een kaartje voor een overlijden. Sorry hoor maar was mijn eerste reactie... maar later kon ik die gedachte veranderen in een moment van stilte en gedachten.
Mooi hoe je deze bloem een plaats heb kunnen geven in deze foto.
In tegenstelling met Felix doet mij dit eerder denken aan een geboorte, in het heden of verleden. Lijkt mij een babytruitje te zijn en de witte bloem een teken van onschuld. Over de inhoud kan men van mening dus behoorlijk verschillen.
Even de vlekken in de achtergrond opkuisen en voor mij kan het.
Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.
Al naar gelang het licht op mijn laptopscherm zie ik toch nog vlekjes in de update. Zet ik de foto maar half op mijn scherm zie ik ze, staat de foto tot boven zijn ze niet meer zichtbaar.
Al naar gelang het licht op mijn laptopscherm zie ik toch nog vlekjes in de update. Zet ik de foto maar half op mijn scherm zie ik ze, staat de foto tot boven zijn ze niet meer zichtbaar.
Spookvlekjes?
Als er mij iemand eens kan tonen waar ze zich nu juist bevinden aub?
Ik heb tot 400% vergroot en zie ze nog niet.
Marie-Anne ik zal proberen om het uit te leggen. Onder de letter V van vlekken zie je de eerste en zo opschuiven naar links onder en terug naar boven in de linker kant van je foto. Ik zie er vier waarvan eentje waar waarschijnlijk de cloonstempel iets te klein ingezet is. Het middelste is reeds bewerkt de randen onder en boven zijn zichtbaar. Mijn laptopscherm is daar heel erg gevoelig aan, wat je vaak op een normaal scherm niet kan zien. Ik zie dan weer het vlekje niet dat Sien wel waarneemt, zij werkt ook op laptop denk ik.
Comment