Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Ik zou niet weten waarom je getwijfeld hebt. Het is een mooie toffe foto.
Van mij mag alles blijven zoals het nu is.
Toch jammer dat ze onze kustlijn zo verbrod hebben met die hoogbouw.
Pas wanneer je eens richting Normandië, Bretagne trekt, zelfs Nederland, merk je hoe het 'wij' het hier bij ons om zeep geholpen hebben.
Maar gedane zaken nemen geen keer.....vandaar dat het nu ongeveer (bij benadering) 25 jaar geleden is dat onze Belgische kust mij gezien heeft, en als hij mij nog eens wil zien, zal hij tot Zulte moeten komen .
Groetjes
Ik zou niet weten waarom je getwijfeld hebt. Het is een mooie toffe foto.
Van mij mag alles blijven zoals het nu is.
Toch jammer dat ze onze kustlijn zo verbrod hebben met die hoogbouw.
Pas wanneer je eens richting Normandië, Bretagne trekt, zelfs Nederland, merk je hoe het 'wij' het hier bij ons om zeep geholpen hebben.
Maar gedane zaken nemen geen keer.....vandaar dat het nu ongeveer (bij benadering) 25 jaar geleden is dat onze Belgische kust mij gezien heeft, en als hij mij nog eens wil zien, zal hij tot Zulte moeten komen .
Groetjes
ja Djivan daar heb je zeker een punt wat betreft die hoogbouw bij ons. Het begint zelfs over de grens bij onze noordenburen dat onze belgische immobiliën appartementsblokken aan het bouwen zijn. (cadzand)
Jammer genoeg moeten we een paar uren rijden om bijna ongerepte kust te zien.
De mijne zou content zijn als ik telkens zo ver zou rijden om enkele(goede) foto's te maken
Grts Dirk
__________________________________________________ _
Sony A580 en wat glas.
Comment