Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
ook ik had enkele uitgebrande hoor, bedank voor de reactie ;-)
Ik ben benieuwd naar de manier waarop je dat hebt opgelost.
Zelf denk ik aan belichten op de helderste delen en daarna de schaduwzijde
van het histogram wat oplichten. Ik sta open voor andere en wellicht betere
benaderingen/werkwijzen.
benaderingen/werkwijzen.
Ik ook want de plaatselijke fanfare komt volgende week een concert geven in Peyrolles.
Met al die blaasinstrumenten... Pfft... ik zou wel willen weten hoe je dat goed in beeld brengt zonder teveel tralala in PS
benaderingen/werkwijzen.
Ik ook want de plaatselijke fanfare komt volgende week een concert geven in Peyrolles.
Met al die blaasinstrumenten... Pfft... ik zou wel willen weten hoe je dat goed in beeld brengt zonder teveel tralala in PS
Wel plaatwerker heeft gelijk, het op dat moment voor jou lichtste deel nemen daarop belichten.
Dan kijken wat eruit komt ( deze was het bij mij "onbewerkt uit het toestel") , daarna donkere delen oplichten, ook heb ik hier extra contrast toegevoegd.
Nogmaals bedankt voor de reactie's
Bruno
mvg Bruno D.G.
Nikon D90 "Everything will be alright in the end, and if it's not alright, it's not yet the end !"
Wel plaatwerker heeft gelijk, het op dat moment voor jou lichtste deel nemen daarop belichten.
Dan kijken wat eruit komt ( deze was het bij mij "onbewerkt uit het toestel") , daarna donkere delen oplichten, ook heb ik hier extra contrast toegevoegd.
Comment