Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Had deze ook liever iets groter gezien, maar zelfs op 1024 ipv op 900 zoals hij nu is, blijft de foto zelf klein, juist door je kader + witte rand.
Een kader is iets waar waar je voor of tegen bent, en laat me nu net tegen zijn .
Maar iedereen doet met zijn of haar foto's wat hij of zij wil niet.
PS Het enige kadertje waar ik voor te vinden ben is het, ondertussen gemeenzaam gekende en door velen gebruikte, "Eddy kadertje", en dat is dan enkel en alleen omdat je foto altijd een afboording heeft, of je nu op BD classic achtergrond of BD zwarte achtergrond kijkt.
Groetjes
Last edited by Guest17; 22 november 2013, 17:29.
Reden: tikfout aangepast
Ik vind de "passe-partout" ook wat te groot gekozen. Maar idd een heel mooie foto vanaf de dijk.
Ik ben er gisterenavond nog even geweest. Pikdonker met een 'grote' maan aan de lucht. Gewoon voor een frisse neus.
Dus ja,, meteen een 'streekgenoot' ...
Comment