Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Op eerste zicht deed die me denken aan een ufoachtig wezen. Vooral die ogen. Prachtfoto Jessey
Mooi, maar ogen mochten iets lichter. Voorbeeld
Hoewel die schuine balk/stok staat ook op een ongelukkige plaats. Dacht op eerste zicht dat het een poot was.
Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.
oogjes zijn mooi nu
Het kan misschien raar zijn, maar heb je al eens gekeken wat het geeft als je rechts een stukje afsnijd (onderaan gelijk met ronding van de boomstam)?
oogjes zijn mooi nu
Het kan misschien raar zijn, maar heb je al eens gekeken wat het geeft als je rechts een stukje afsnijd (onderaan gelijk met ronding van de boomstam)?
Nee dat heb ik nog niet gedaan zal vanmiddag wel even kijken nu onderweg naar mijn werk.
Comment