Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Liermolen
Collapse
X
-
-
Comment
-
Re: Liermolen
inderdaad jammer van het dak,
maar ik begrijp dat je niet verder achteruit kon.
Mooi fotoplaatsje
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door noenkelMi Bekijk berichtinderdaad jammer van het dak,
maar ik begrijp dat je niet verder achteruit kon.
Mooi fotoplaatsjeHet is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.
Comment
-
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door HEYLO Bekijk berichtToch zijn er hier nog mensen die logisch denken, waarvoor dank, Michel. Zo was het inderdaad. Als men een foto van een persoon maakt en men snijdt de schedel er af is dit blijkbaar de normaalste zaak van de wereld. Waarom zou dat hier niet kunnen/mogen. Rare wereld.D5200 waarvan ik al een paar knopjes kan gebruiken
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door HEYLO Bekijk berichtToch zijn er hier nog mensen die logisch denken, waarvoor dank, Michel. Zo was het inderdaad. Als men een foto van een persoon maakt en men snijdt de schedel er af is dit blijkbaar de normaalste zaak van de wereld. Waarom zou dat hier niet kunnen/mogen. Rare wereld.Van waardering geniet ik.
Van kritiek leer ik.
Comment
-
En ik zou het nog helemaal anders doen.
Want die lelijke betonbuis loopt met teveel aandacht weg.
Groetjes
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk berichtEn ik zou het nog helemaal anders doen.
Want die lelijke betonbuis loopt met teveel aandacht weg.
Groetjes
ik vind deze foto mooi, weet ook niet of je de mogelijkheid had om naar links of naar of naar achteren te lopen. Misschien een lagere standpunt.
Ik hoop dat je meerdere foto's hebt genomen. Want het onderwerp vind ik erg mooi.
Vriendelijke groet, jessey
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jessey Bekijk berichtBen van mening dat die betonnen buis wel weg te werken is.
ik vind deze foto mooi, weet ook niet of je de mogelijkheid had om naar links of naar of naar achteren te lopen. Misschien een lagere standpunt.
Ik hoop dat je meerdere foto's hebt genomen. Want het onderwerp vind ik erg mooi.
Vriendelijke groet, jesseyHet is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.
Comment
Comment