Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

kermisklant + update in kleur

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: kermisklant

Beide zijn prima voor mij, maar toch een lichte voorkeur voor de zwart wit. Hier zit wat meer " karakter" in

Comment

Ik ga ook voor de z/w. Ik vind de bewerking best passen.
      FLICKR PHOTOSTREAM
      Just try to comprehend that which you'll never comprehend

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door spyder Bekijk bericht
        Beide zijn prima voor mij, maar toch een lichte voorkeur voor de zwart wit. Hier zit wat meer " karakter" in
        Ga hiermee ook akkoord .

Mvg John
        http://www.flickr.com/photos/johncoopmans/

Comment

Na nog eens extra te hebben gekeken èn na de kleurversie te hebben omgezet
          in grijswaarden, kom ik voor mijzelf tot de vaststelling dat de omzetting van
          TS ronduit slecht is. Ik val daarin Djivan bij. Alleen al de haar-partij. Brrr...
          Van waardering geniet ik.
          Van kritiek leer ik.

Comment

@ Plaatwerker: kun jij niet onmiddellijk zeggen of je een foto goed vindt of niet, zonder eerst van alles gecheckt te hebben?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Leonide Bekijk bericht
              @ Plaatwerker: kun jij niet onmiddellijk zeggen of je een foto goed vindt of niet, zonder eerst van alles gecheckt te hebben?
              Dat zal ik vast ook wel kunnen; gewoon botweg zeggen.

Maar dat doet geen recht aan de inspanning van de fotograaf om de foto
              aan ons te tonen. Vaak wil ik een foto eerst wat op mij laten inwerken (en
              vaker bekijken) om een wat gerijpter oordeel te geven. En als ik dan een
              oordeel/mening geef, zal ik dat graag ook onderbouwd willen doen zodat
              fotograaf en anderen er mogelijk wat van kunnen leren. Ik zonder mijzelf
              niet uit, want ik leer ook weer van de reacties op mijn acties.

Ik hoop dat je tevreden bent met mijn antwoord en anders verneem ik het wel.
              Van waardering geniet ik.
              Van kritiek leer ik.

Comment

Het was maar een vraag, en ik begrijp je. Maar soms is het technische aspect van een foto (voor mij) van minder belang en primeert de eerste indruk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Leonide Bekijk bericht
                  ................Maar soms is het technische aspect van een foto (voor mij) van minder belang en primeert de eerste indruk.
                  Bij mij is het niet soms, maar meestal. Slechts wanneer ik zaken meen op te merken die in mijn ogen voor verbetering vatbaar zijn, ga is wel eens naar het technische kijken. Zo kan het foto met het slechtste histogram aller tijden voor mij een heel goede indruk/sfeer geven, dat bvb. het histogram mij dan geen fluit meer kan schelen. De periode van toen ik nog voor al mijn eigen foto's iedere keer het histogram volledig ging benutten, ligt reeds ver achter mij.
                  Groetjes

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Plaatwerker Bekijk bericht
                    Na nog eens extra te hebben gekeken èn na de kleurversie te hebben omgezet
                    in grijswaarden, kom ik voor mijzelf tot de vaststelling dat de omzetting van
                    TS ronduit slecht is. Ik val daarin Djivan bij. Alleen al de haar-partij. Brrr...
                    volgende keer neem ik een haarborstel mee
                    ik probeer...
                    mijn Fijsboecq en mijn flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door noenkelMi Bekijk bericht
                      volgende keer neem ik een haarborstel mee

Comment

Working...
                      X