Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Een 'typische noenkelMi' foto/bewerking, maar deze vind ik er persoonlijk ver over.
Misschien/wellicht die overvloedig ruis toegevoegd, maar dat vind ik ook maar niks.
Wel een goeie 'kop' om te fotograferen, maar de bewerking............
Sorry hoor, écht niet voor mij deze.
Groetjes
Kan me minder vinden in de omzetting van deze foto, maar goed ieder zijn eigen stijl natuurlijk
Weet niet als het mogelijk was om eventueel een stukje meer ruimte op te nemen in de kijkrichting van de man ? Dan kregen we misschien te zien waar hij zo intens naar kijkt ?
Of misschien was het hier juist de bedoeling om ons in het ongewisse te laten ?
Mis ook wat contact met de man en de fotograaf ....
Naar scherpte en dergelijke toe geen problemen.
groeten,
deka
There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )
PS Ze zijn wel niet ietsje te groot hé . Maar dat zal wel geen probleem zijn. Ik merk dat er de laatste weken nog weinig reacties komen van de mod's op dergelijke zaken, zelfs meerdere posts op dezelfde dag in dezelfde rubriek passeren zonder problemen.
Deze man doet me tevens denken aan een zwerver, die daar stil voor zich zit te turen, misschien denk ie aan de tijd toen alles nog goed met hem ging en ziet hij zichzelf als kleine jongen op die molens, nu kan hij er slechts naar kijken.
Wat ik erg mooi vind is die achtergrond. Beiden zijn mooi, maar ga toch voor zw, bolletje wegvegen, die stoort wel even
Comment