Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Bedankt voor de reacties iedereen.
Djivan, mooie bewerking, maar ik geef je de uitleg mee en dan zul je snappen dat ze samen moeten:
De olifanten zitten in Elephant Hills, een weeshuis voor vrouwelijke olifanten. Een originele stam verzorgt deze olifanten. Deze begeleiders worden mahmoets genoemd.
Ze hebben ons aangeleerd wat deze dieren eten. Daarna mochten we hun eten voorbereiden en hen voederen. Vervolgens hebben we hun gewassen door ze te schrobben met bamboevezels.
En als laatste deel mogen ze als beloning per twee spelen in een bad. Het is in dat bad dat deze foto is genomen.
De olifanten kiezen zelf hun maatje uit en genieten van het samen baden. Daarom wou ik ze samen houden op de foto.
PS: 8 maand geleden is het olifantje 'Haha' geboren in het kamp. Ook daar heb ik zeer leuke foto's van. Deze zijn wel iets drukker en minder fotografisch correct, maar zullen wel heel mooi staan in ons vakantiealbum.
Comment