Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
ik heb de shoot van gisteren nog niet gezien,
maar hier heb ik nu toch wel de indruk dat je model hier door het kader bovenaan naar beneden geduwd wordt
zo van "ik moet hier wringen om in dat kadertje te passen"
maar hier heb ik nu toch wel de indruk dat je model hier door het kader bovenaan naar beneden geduwd wordt
zo van "ik moet hier wringen om in dat kadertje te passen"
Ondertussen ook al verschillende keren komen zien, maar das niet hetgeen wat me "stoorde" in deze afbeelding. Kadrering is voor mij prima, net zoals de pose.
Het is eerder dezelfde rode schijn als in je vorige topic (in deze wel in veel mindere mate dan je vorige) op de huid dat me opviel .
Schiet je in JPG of RAW? Als het JPG is, zou het misschien een verkeerde witbalans kunnen zijn?
ik heb eens alles nabekeken, en zie dat de witbalans op automatisch stond. (domme fout) nu heb ik wel nog het geluk dat ik het kan aanpassen in RAW zal dit vanavond eens doen
kan ik dan mijn WB in RAW het best op flits zetten of mijn kleurtemperatuur aanpassen naar 5600? mits mijn flitsers een kleurtemperatuur geven van 5600
Comment