Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
zou hem wel iets "warmer" van temp zetten...mijn gedacht hé.
De kleurtemperatuur staat op 5467 kelvin, ietsjes kouder dan gewoon daglicht (je ziet het verschil zo goed als niet). Het is ook november, slechts enkele graden boven nul.
De kleurtemperatuur staat op 5467 kelvin, ietsjes kouder dan gewoon daglicht (je ziet het verschil zo goed als niet). Het is ook november, slechts enkele graden boven nul.
Jaja, dat kan en zal wel zijn maar ik heb mist nog nooit niet als blauw gezien. Grijzig ja, maar niet blauw.
perman
canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk
Kun je dat iets verduidelijken? Ik werk met lightroom, een schuifje met levels zie ik niet staan.
Sorry, ik dacht dat je met Photoshop werkte.
Ik bedoelde om het lege gedeelte van het histogram, aan de linkerzijde, te corrigeren.
In Photoshop betekent dat het linker schuivertje op 16 zetten, volgens mijn smaak is dit beter.
mvg,
Eddy
Comment