Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nog wat kleiner dan ons lies,8 jr. Wat is ze een flinke meid geworden, hopelijk is met je dochter ook alles in orde gekomen.ik denk dat we jullie liesje nog vaak gaan tegenkomen.leuk hoor!
Verstuurd van mijn GT-S7500 met Tapatalk
Last edited by bommasien; 15 november 2013, 19:18.
vriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Ik ken niks van portretfotografie maar je hebt een wolk van een kleindochter......
Ik hoop dat ik dat toch ook eens mag schrijven, al heeft het weinig met de fototechnische kant van de foto te maken .
Wij hebben deze week mogen oppassen op een (tijdeliijk) zieke kleinzoon van 10 maanden, en dan is al de rest van geen tel meer .
Groetjes
Schattig en ze lijkt wel een vastberaden ukje. Mooi zoals ze daar als een grote zit.
Ik denk ook nog dikwijls aan de moeder van het kind. Ik ben haar ook niet vergeten. Hoop dat ze stilaan tot haar effen kan komen en weer normaal kan functioneren zoals ze dat vroeger deed, want het is niet te onderschatten wat ze voor gehad heeft.
Leuke foto van de kleine schattige Lies voor het familiealbum. Staat er zedig op met haar washandje als bedekking, de dag van vandaag moet je daar al extra op letten. Naakt mag niet naakt meer zijn, wat in bad de normaalste zaak zou moeten zijn. Dus goed gedaan om ze zo te tonen. Ik vind de huidkleur ook reuze meevallen.
Goed te lezen dat je dochter hersteld.
Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.
Comment