Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
zicht vanuit Vianen
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: zicht vanuit Vianen
klikje wel mooier maar ook veeeeel meer ruis.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
-
Dit plaatje met wat mist en de eerste zon , je gaat toch eens vroeger moeten opstaan Michel. Weerbericht in 't oog houden.
mvg,
EddySmaken verschillen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door eddy007 Bekijk berichtDit plaatje met wat mist en de eerste zon , je gaat toch eens vroeger moeten opstaan Michel. Weerbericht in 't oog houden.
mvg,
EddyKunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk berichtKap hem uit z'n bed Eddy en neem hem mee !!! Gewoon goed met accent op gewoon Noenkel.
onderste boompje afgesneden en veel ruis.perman
canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk
Comment
-
merci allemaal
Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk berichtklikje wel mooier maar ook veeeeel meer ruis.
grt,bouk.
alhoewel: iso 100
Oorspronkelijk geplaatst door Anaisje Bekijk berichtKleurtjes en compo zitten goed. Naar mijn gevoel zit je juist met de belichting.
Het einde van je donkere foto's?
grapje
Oorspronkelijk geplaatst door Frie01 Bekijk berichtik vind dit heel knap, maar dat 1ne boompje is nogal mottig afgesneden
Oorspronkelijk geplaatst door eddy007 Bekijk berichtDit plaatje met wat mist en de eerste zon , je gaat toch eens vroeger moeten opstaan Michel. Weerbericht in 't oog houden.
mvg,
Eddy
Volgende week zit ik in Zeeland, misschien dan eens proberen om een mooie zonsopgang te krijgen... alhoewel met dat weer....?
Oorspronkelijk geplaatst door perman Bekijk berichtohla, slapen die samen?? ....
maar zoooveeel hebben we nog niet gedronken
Comment
-
merci
Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk berichtEen mooie pano, enne tussen haakjes, noch bij de gewone versie noch bij de grote versie zie ik ruis .
Groetjes
maar ik vond het al zo raar dat er zoveel ruis was in die foto.
Bij degene op m'n pc was dat niet zo.
misschien lag het aan Dropbox?
Comment
-
-
mooi beeld.Niet geschoten is altijd mis ...
Betreden op eigen risico - de directie is niet aansprakelijk voor gebeurlijke ongevallen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door noenkelMi Bekijk berichtmerci
raar, want ik heb het originele beeld niet veranderd...
maar ik vond het al zo raar dat er zoveel ruis was in die foto.
Bij degene op m'n pc was dat niet zo.
misschien lag het aan Dropbox?
Groetjes
Comment
Comment