Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Update is inderdaad veel beter dan je eerste, maar ik begrijp niet waarom je links en rechts ook een stukje hebt gecropt.
Het schaamschot rechts komt nu pal tegen het kader en links valt de schuinte van de eerste muurbetegelingsvoeg nu nog meer op.
Het zijn misschien details, maar toch.
Interessant beeld. Ik vind de gecropte foto ook beter. alleen had ik het rechts ook nog bijgesneden tot in de hoek. Om één of andere reden stoort dit nu.
Mag ik de niet-gecropte (dus originele) versie interessanter vinden, precies omwille van de ventilatoren .... (maar dan wel met de betere Z/W-bewerking van de update).
Mag ik de niet-gecropte (dus originele) versie interessanter vinden, precies omwille van de ventilatoren .... (maar dan wel met de betere Z/W-bewerking van de update).
Prachtig woord is dat zeg! Bestaat dat of heb je dat zelf verzonnen, bij het bespreken van deze foto?
Wanneer je meer als 35 jaar in de bouw en in de binnenafwerking van gebouwen hebt gewerkt, verzin je zo iets niet
Comment