Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
7.13.1 Nettiquette.
---
Als je een werk van iemand écht helemaal niks vindt, ga dan aan het topic voorbij en zeg er niets over, de maker van het werkt heeft weinig aan de mededeling dat iemand niet van een bepaalde foto/video houdt. Of vertel duidelijk waarom je er niets aan vindt.
grt,bouk.
7.13.1 Nettiquette.
---
Als je een werk van iemand écht helemaal niks vindt, ga dan aan het topic voorbij en zeg er niets over, de maker van het werkt heeft weinig aan de mededeling dat iemand niet van een bepaalde foto/video houdt. Of vertel duidelijk waarom je er niets aan vindt.
grt,bouk.
Sorry hoor bouk, maar dat ga ik dus nooit doen. Iedereen weet onderhand dat ik op heel veel foto's een reacties schrijf. Enkel op portret, omdat ik daar niets van ken en op foto's van mensen wie het me ooit gevraagd hebben geen commentaar (meer) te geven op hun foto's, schrijf ik niks.
Wanneer ik bvb. eens één of meerdere foto's zou missen ook om één of andere reden, dan zouden die mensen kunnen denken Djivan vindt mijn foto helemaal niks....terwijl het juist andersom zou kunnen zijn. Dus ik blijf het op mijn manier doen. Ik zal wel het waarom van mijn reactie bij vermelden in het vervolg.
On topic : waarom deze foto niet mijn ding is, ik weet nl. niet wat ik zie of zou moeten zien, ik weet niet wat er getoond wordt, en dan wordt het moeilijk (voor mij althans) om dit iets mooi of niet mooi te vinden. Dat is alles.
Comment