Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Alleen voor de tweede. Bij de eerste vind ik zijn gesloten ogen een meerwaarde. Hij laat hier emotie zien over dewelke hij op dat moment aan t zingen is.
Alleen voor de tweede. Bij de eerste vind ik zijn gesloten ogen een meerwaarde. Hij laat hier emotie zien over dewelke hij op dat moment aan t zingen is.
Toch een toelichting:
Deze jongen gaat zo fel op in de tekst en uit dat door te zingen met gesloten ogen. Hij doet dat gedurende gans het lied.
Ik doe hier straatfotografie en registreer dat. Het is geen modelfotografie waar ik de regisseur ben.
Je kan dit beeld niet mooi vinden maar ik ga in straatfotografie niets ensceneren.
mvg,
Eddy
Deze jongen gaat zo fel op in de tekst en uit dat door te zingen met gesloten ogen. Hij doet dat gedurende gans het lied.
Dan gaat hij het volgens mij niet verder schoppen dan straatmuzikant (waar natuurlijk niets verkeerd mee is).
Eerlijk, ik vind persoonlijk dat er teveel achtergrond te zien is (te scherp ook). Ik weet niet of je in de mogelijkheid was om deze straatmuzikant closer in beeld te brengen? Denk dat je dan een intiemer beeld krijgt waarbij de emotie beter tot zijn recht komt. Nu komt het (althans voor mij) niet echt goed over.
Dan gaat hij het volgens mij niet verder schoppen dan straatmuzikant (waar natuurlijk niets verkeerd mee is).
Eerlijk, ik vind persoonlijk dat er teveel achtergrond te zien is (te scherp ook). Ik weet niet of je in de mogelijkheid was om deze straatmuzikant closer in beeld te brengen? Denk dat je dan een intiemer beeld krijgt waarbij de emotie beter tot zijn recht komt. Nu komt het (althans voor mij) niet echt goed over.
Ik ben ook niet zijn manager, hij zal er waarschijnlijk nooit één hebben.
Hoe kan ik minder achtergrond hebben en toch de muzikant gans in beeld hebben met een deftige compo.
Ik wilde de persoon ook situeren in zijn omgeving "het park".
Voor mij is de achtergrond niet scherp.
Gelukkig verschillen smaken.
Bedankt voor je mening.
mvg,
Eddy
Kan ze alletwee smaken Eddy.
Je kunt hem inderdaad maar moeilijk uit z'n concentratie halen om hem mee te geven dat hij z'n ogen moet open houden
Heb een buurman die hetzelfde doet...Zijn "songs" zitten telkenmale zodanig vol met "leed" dat het hartverscheurend is er op te luisteren...
Als goede buur natuurlijk houd ik de kerk in het midden en houd me Oost-Indisch doof.
Groetjes
Marc
Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Mijn voorkeur gaat uit naar de tweede. Liever frontaal de zanger dan in profiel. De gesloten ogen merk ik meermaals op bij mensen die zo opgaan in hun muziek. Zijn meestal ook geen beroeps
Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.
De gesloten ogen benadrukken de sfeer, mooi mee genomen dus. De Z/W past voor mij het best.
Voor mij gaat die graffiti met een pak aandacht lopen, maar die moet je er natuurlijk bij nemen.
Comment