Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
nog eentje uit de studio
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: nog eentje uit de studio
De "lutte met de beer..." (was vroeger een kermisattractie.)
Staat er voor mij weerom mooi op
En nu maar beginnen experimenteren om wat meer leven in licht en schaduw te brengen.
Groetjes
MarcPerfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
-
wat een leuke Brombeer.
wel een beetje steriel geheel, ga dus mee met Marc.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Is vind hem erg goed. Heel liefFLICKR PHOTOSTREAM
Just try to comprehend that which you'll never comprehend
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Brombeer Bekijk berichtDe "lutte met de beer..." (was vroeger een kermisattractie.)
En nu maar beginnen experimenteren om wat meer leven in licht en schaduw te brengen.
Groetjes
Marc
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Brombeer Bekijk berichtEn nu maar beginnen experimenteren om wat meer leven in licht en schaduw te brengen.
maar verder 't is wel een geslaagde foto hoor!de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Brombeer Bekijk berichtDe "lutte met de beer..." (was vroeger een kermisattractie.)
Groetjes
Marc
Tracht contact te hebben met het model, ik denk dat hier naar de mama gekeken wordt?
mvg,
EddySmaken verschillen
Comment
-
-
Ik volg ,mooie opname,grts,JozefHij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!
Comment
-
Dank u voor de tips en de reacties
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door eddy007 Bekijk bericht+1
Tracht contact te hebben met het model, ik denk dat hier naar de mama gekeken wordt?
mvg,
Eddy
Als je het jongetje in de lens laat kijken zou de knuffel dat dan ook moeten … ?
Het gemiste oogcontact vind ik in deze foto niet zo bezwaarlijk.Van waardering geniet ik.
Van kritiek leer ik.
Comment
Comment