Eentje met kleerborstel bewerkt
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Zit mijn jasje goed...?+ geborstelde versie
Collapse
X
-
-
Re: Zit mijn jasje goed...?
Oorspronkelijk geplaatst door Loeky Bekijk berichtGoed gezien, zou die stofdeeltjes wat wegwerken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door spyder Bekijk berichtIets in mij zegt dat je gelijk hebt, maar een ander deel zegt me dat deze stofdeeltjes een deel van een verhaal zijn(vergane glorie, jaren in de kast gehangen,..... ).
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Loeky Bekijk berichtGoed gezien, zou die stofdeeltjes wat wegwerkenvriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Comment
-
Iets in mij zegt dat je gelijk hebt, maar een ander deel zegt me dat deze stofdeeltjes een deel van een verhaal zijn(vergane glorie, jaren in de kast gehangen,..... ).
Vandaar mijn opmerking. In mijn opvatting is dat het er mag zijn maar niet te opvallend. Althans dat is mijn mening.
Sien mag zelf kiezen hoe ze het tenslotte zal bewaren.
Comment
-
-
Sientje voor mij moest het stof er niet bepaald af.
Ik meen dat hij samen staat met de trouwjurk er bij en weet verdorie goed dat het daar niet makkelijk fotograferen is. Meen dat er spots op beide paspoppen gericht staan.
Van mij kun je nog de bruidstaart met de twee duifjes er op bij krijgen
Groetjes
MarcPerfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Comment
-
-
Sien geef mij maar de eerste. In de up is samen met de stofjes ook het detail grotendeels er uit.
Moeilijk museum om foto's te maken door het karige licht daar en de spots. In die omstandigheden toch niet slecht gedaan.Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door whoopy Bekijk berichtMooie !
Beide foto's zijn bewerkt waarschijnlijk ? Ik zie zo een eigenaardige "halo" aan de overgang tissen de jas/hoed en de achtergrond. Is dat door de bewerking ?
Daar is niets aan gebeurt hoor?dank voor uw reactie!vriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Comment
Comment