Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
En dan ben ik dus een echte beginner want ik vind de kleuren van de lucht in de bovenste foto mooier.
Het volledige beeld vind ik knap en tof gekozen standpunt.
Ik hou het hier op 'de structuur van lucht in de update is beter, maar de kleuren van de lucht vind ik beter in de eerste'.
We kunnen nogal zagen hé, of beter ik kan nogal zagen hé .
Groetjes
De up geniet ook mijn voorkeur Eddy, zoals Djivan al zegt zijn de kleuren in de lucht bij de eerste wel mooier. De compositie is geniaal, heel knap gezien.Ook het licht op het beeld is heel mooi. Misschien was het mogelijk geweest om een blend te maken van 3 foto's zoals hier uitgelegd http://forum.belgiumdigital.com/f20/...ng-336664.html. Dan had je waarschijnlijk geen beweging in de lucht gezien. Maar jij bent de auteur en als het jou niet stoort moet je het vooral zo laten.
Comment