Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Inderdaad een veel geziene, maar ik heb ze hier wel reeds scherper gezien.
Maar pas op, ik doe het je niet na, ik moet mijn eerste druppel nog fotograferen .
Groetjes
Geslaagd experiment. Is niet gemakkelijk als je het op de 'basic' manier doet en niet met allerhande hoogtechnologische snufjes…
Goed gedaan!
Bedankt voor de felicitaties :-). Het is inderdaad minder evident dan het lijkt (ik dacht dat het makkelijker was voor ik eraan begon). De grootste uitdaging zit hem in de juiste belichten creëren, je kan nooit voorspellen hoe de "splash" eruit gaat zien. Wat de zuiverheid betreft heb ik zoals boven reeds werd aangehaald, ook al zuivere foto's gezien. Maar na +50 foto's was dit het beste dat ik kon verwezenlijke met mijn standaard lens.
Als ik (eindelijk) een macro lens in mijn bezit heb probeer ik het zeker nog eens.
Comment