Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Mooie foto, met die rechte lijn (horizon) en die schuine lijn (bootjes).
De kleuren doen het hier ook goed op de achtergrond van de zee.
PS Worden die nu achterstevoor getrokken door die sleper ? De zeilbootjes hebben precies geen scherpe maar een platte voorkant.....of is dit zo bij lesbootjes ?
Aan mijn vraag zie je wel dat ik geen zeerot maar een landrot ben .
PS Worden die nu achterstevoor getrokken door die sleper ? De zeilbootjes hebben precies geen scherpe maar een platte voorkant.....of is dit zo bij lesbootjes ?
Aan mijn vraag zie je wel dat ik geen zeerot maar een landrot ben .
Groetjes
Die zeilbootjes hebben inderdaad geen scherpe, maar een afgeplatte voorsteven.
Of dit een bepaalde reden heeft bij die lesbootje weet ik ook niet (minder snelheid halen?).
Misschien zijn er hier zeilers die daarop kunnen antwoorden. Bij geen antwoord hier op het forum ga ik volgend zeilseizoen zelf uitleg vragen bij Bloso in de Havengeul.
Je ziet, zo'n zeebonk ben ik nu ook weer niet.
In ieder geval, allemaal bedankt voor reactie en kijken.
perman
canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk
Die zeilbootjes hebben inderdaad geen scherpe, maar een afgeplatte voorsteven.
Of dit een bepaalde reden heeft bij die lesbootje weet ik ook niet (minder snelheid halen?).
goedkopere bouw en betere stabiliteit.
ook minder snel grote schade bij een aanvaring of aanmeren.
snelheid is geen issue bij zo,n lesbootje.
grt,bouk.
goedkopere bouw en betere stabiliteit.
ook minder snel grote schade bij een aanvaring of aanmeren.
snelheid is geen issue bij zo,n lesbootje.
grt,bouk.
Bedankt Bouk.
Voila dat weten we nu ook weeral zie.
perman
canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk
Comment