Binnenkort mag ik het ook eens proberen voor een vriendin. Het zal véééél minder worden.
Maar nee gij ;-) ... zorg dat je dicht bij een raam kan shooten met het hoofdje richting raam en een reflector voor wat je tekort komt aan licht of een speedlight met paraplu;-)
Ik ga er mijn best op proberen doen en bedankt voor de raad. Bij de vorige baby van haar is het echt tegengevallen, moeder wel content de fotograaf helemaal niet.
De baby lag wel aan het raam en met natuurlijk licht gewerkt. Geen flits durven gebruiken of een reflectiescherm bij de hand. Onvoldoende plaats om een goed standpunt in te kunnen nemen, was met tegenlicht grotendeels te doen. Familie, kennis en hond er bijgehaald. Enkel het blote voetje als foto kon mij bekoren.
Ik hoop dat ik het nu hier thuis kan proberen in rustiger omstandigheden met assistentie om te helpen met het licht.
Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.
Binnenkort mag ik het ook eens proberen voor een vriendin. Het zal véééél minder worden.
Als het baby'tje goed uitgeslapen is , en de rest heeeeel geduldig is lukt het wel. En in t slechtste geval............ laat horen dat je een retry wel ziet zitten
Comment