Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Weerom een hele mooie hoor
En het feit dat wat meer naar links Vlissingen meestal zo mooi in het zonnetje ligt te glinsteren maakt dit plekje
enkel maar aangenaam om er te toeven.
Groetjes
Marc
Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Kan enkel de meeste voorgangers volgen.
Compo is toch meestal mooi(er) wanneer er zo'n lijntje uit één of andere hoek vertrekt (hier ga ik weer ).
Knap hoor .
Groetjes
Dat bedoel ik net bouk.....kan het dan verkeerd begrepen worden hetgeen ik schreef ????
Iedereen ziet toch dat er een lijntje uit de hoek vertrekt ????
Ik bedoel gewoon dat ik het mooi(er) vind zoals hier in deze foto waar er een lijntje uit de hoek vertrekt.
Anders moet ik nog een cursus Nederlands gaan volgen ipv Fotografie.......dan kan ik meteen het verschil tussen dan en als ook proberen aan te leren .
Man, man, man wat een litanie om een klein misverstand op te helderen.
Mooie foto
Door een crop te doen juist onder de bovenste rechter wolk krijgt men een 16:9 formaat en vind ik de compo nog sterker.
Je horizon komt minder in 't midden te liggen en je behoudt de mooiste wolken. Probeer eens en beslis dan, het is jou foto.
mvg,
Eddy
Comment