Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Sta ik er goed op ....
Collapse
X
-
-
Re: Sta ik er goed op ....
beetje vreemde kleur maar wel mooi en berenscherp.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
-
Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk berichtEn of hij er goed opstaat! Wel wat weinig ruimte maar toch zeer mooi!
Vriendelijke groet, jessey
Comment
-
Inderdaad lol ! Soms te krap dan weer te ruim, een foto oogt zoals de auteur dat zelf ziet en wil en ik probeer daarin mee te gaan. Deze vind ik prima van licht, kleur en presentatie alleen je titel wringt me een beetje Jessey want als hij die vraagt stelt "Sta ik er goed op ?" dan moet ie in de lens kijken !Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Brombeer Bekijk berichtMaar...de uitsnede en de belichting vind ik prachtig.Groetjes,
Dominic
Comment
-
Heel knap. Chapeau, Jessey.Niet geschoten is altijd mis ...
Betreden op eigen risico - de directie is niet aansprakelijk voor gebeurlijke ongevallen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Brombeer Bekijk berichtMaar...de uitsnede en de belichting vind ik prachtig.
Ik vraag me alleen af ............. hoe je die in je studio gekregen hebt.(gezien de mooie zwarte achtergrond )
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door spyder Bekijk berichtOok mijn idee.
Ik vraag me alleen af ............. hoe je die in je studio gekregen hebt.(gezien de mooie zwarte achtergrond )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jessey Bekijk berichtje zult het toch niet geloven maar hij wilde een blikje sheba
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door spyder Bekijk berichtha ha ha
Oorspronkelijk geplaatst door riha Bekijk berichtLeo staat er prachtig op
grt. Ria
Comment
Comment