Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
mooi plaatje maar met een smetje:
ARNEMUIDEN – De Arnemuider visserman Marco van Belzen heeft zware verwondingen aan z´n rechterhand opgelopen, nadat hij bekneld was geraakt tussen een blok en de verschansing.
De 41-jarige matroos van de B 65 ´Artevelde´ moet vier vingers en de helft van zijn hand missen. Het ernstige ongeval gebeurde zondagochtend tijdens het vissen op de Engelse zuidkust.
- See more at: http://visserijnieuws.punt.nl/conten....FyNL2QFY.dpuf
grt,bouk.
mooi plaatje maar met een smetje:
ARNEMUIDEN – De Arnemuider visserman Marco van Belzen heeft zware verwondingen aan z´n rechterhand opgelopen, nadat hij bekneld was geraakt tussen een blok en de verschansing.
De 41-jarige matroos van de B 65 ´Artevelde´ moet vier vingers en de helft van zijn hand missen. Het ernstige ongeval gebeurde zondagochtend tijdens het vissen op de Engelse zuidkust.
- See more at: http://visserijnieuws.punt.nl/conten....FyNL2QFY.dpuf
grt,bouk.
Wist ik niets van Bouk.
Dit ongeval gebeurde toch reeds in 2011? De berichtgeving is van 22-12-2011 op de site die u aangeeft. Of gebeurde er zondag ll nog een ander accident?
perman
canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk
Dit ongeval gebeurde toch reeds in 2011? De berichtgeving is van 22-12-2011 op de site die u aangeeft. Of gebeurde er zondag ll nog een ander accident?
klopt maar het is mij bij gebleven.
en toen ik deze foto zag van het schip, kwam het weer terug.
grt,bouk.
Comment