Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ik ben van mening dat de presentatie mooier wordt met om elke foto een
dun zwart lijntje (1 px) en dan om het totaal ook een dun zwart lijntje (1 px).
De rest mag dan wit worden.
Van harte dank voor al dat schrijven, nou het kadertje stelt voor me niets voor, ik had ze maar gemaakt om beide voorstellingen naast elkaar te tonen, had voor zwart gekozen, denkend dat de beelden mooi naar voor zouden komen, maar ik zal het voorstel van Plaatwerker ook eens uitproberen, volgens mij moet dat ook lukken.
Nogmaals dank
GR
loeky
Ik zag het zware kadertje niet, tot ik van achtergrond wisselde. Moet zeggen dat zoals gewoonlijk de foto beter overkomt op een zwarte achtergrond ( mijn persoonlijke mening ). Zeer creatief en goed uitgevoerd !! Doet me een beetje denken aan het mannetje van Johnny Walker
Voor mij persoonlijk de originele... Bij de update heb je verschil in kleuren van de stenen en naar mijn gevoel mist het iets...('t zal dat kader zijn)
grt. Ria
Ook voor mij de originele.
Misschien kan je bij de twee verschillende foto's via PS de kleur op elkaar afstemmen (er zit een ietsie verschil in kleur in).
perman
canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk
Misschien kan je bij de twee verschillende foto's via PS de kleur op elkaar afstemmen (er zit een ietsie verschil in kleur in).
Nou Perman, ik had het gedaan. Wist dat nog van een andere keer dat ik daar moest opletten. (Zelfde cijfers ingevuld.)
Nou vermoed dat ik ze wel degelijk moet scheiden. Ik vroeg het me af. Dus met een dun kadertje kan dit ook. Deze laatste vroeg ik me af of het wel in de smaak zou vallen.
Van harte dank aan alleen en ook voor de goede raadgevingen.
Comment