Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Je vorige had voor mij meer pit m.a.w. hij was "avontuurlijker". Nu heb je een ontstuimige zee bij je vorige had je een echte stormachtige zee.
grt. Ria
Onder een stuk af en boven meer lucht zou het staketsel een betere plaats op de foto gegeven hebben. Staat een beetje hoog volgens mijn denken. Maar iedereen is daar vrij in natuurlijk.
Je vorige had voor mij meer pit m.a.w. hij was "avontuurlijker". Nu heb je een ontstuimige zee bij je vorige had je een echte stormachtige zee.
grt. Ria
Dat klopt, het verschil is enorm hé, alhoewel ik mij maar juist moest omdraaien om deze foto te nemen.
De andere kant was, hoe moet ik het schrijven, de volle zee en deze hier is richting de vaargeul.
Maar dit weten jullie wel denk ik...
Onder een stuk af en boven meer lucht zou het staketsel een betere plaats op de foto gegeven hebben. Staat een beetje hoog volgens mijn denken. Maar iedereen is daar vrij in natuurlijk.
Gr, Daniel.
Heel terecht Daniel, met deze wou ik zoveel mogelijk water laten zien.
Morgen plaats ik een andere die u meer gaat bevallen denk ik.
Iedereen bedankt !
Mvg.
[/QUOTE]Heel terecht Daniel, met deze wou ik zoveel mogelijk water laten zien.
Iedereen bedankt !
Mvg.[/QUOTE]
Ik begrijp je standpunt van opname heel goed Jean Luc dat je de nadruk legt op de woeste zee. Dat ik alle dagen op de zee kijk zal wel zijn dan ik het anders zie waarschijnlijk. We zien meer lucht dan water eigenlijk maar vind het toch een geslaagde opname.
Heel terecht Daniel, met deze wou ik zoveel mogelijk water laten zien.
Iedereen bedankt !
Mvg.[/QUOTE]
Ik begrijp je standpunt van opname heel goed Jean Luc dat je de nadruk legt op de woeste zee. Dat ik alle dagen op de zee kijk zal wel zijn dan ik het anders zie waarschijnlijk. We zien meer lucht dan water eigenlijk maar vind het toch een geslaagde opname. [/QUOTE]
Bedankt Daniel, dit wou ik idd, de woeste zee weergeven. We zien dit niet alle dagen hé.
De andere die ik ging plaatsen zal ik toch maar niet doen ( ééntje van een tiental minuten eerder ).
Kwestie dat het niet allemaal hetzelfde is voor de andere mensen...
Ik ga er straks wel één plaatsen van aan het begin van het staketsel. Daar kan je duidelijk zien hoe moeilijk ( en gevaarlijk voor het materiaal ) dat het was om er te fotograferen.
Groetjes
Jean-Luc.
Comment