Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
over de kleur ga ik me nog niet uitspreken ( andere monitor)
maar wat al de rest betreft vind ik het echt heel knap.
het eerste wat ik zie is hoe onstuimig de zee wel is.
de golf lijd me de diepte in naar de in mijn ogen lelijke gebouwen die hier goed hun werk doen.
wel wat opletten bij het opscherpen, nu is er wat halo vorming in de overgang met de lucht
over de kleur ga ik me nog niet uitspreken ( andere monitor)
maar wat al de rest betreft vind ik het echt heel knap.
het eerste wat ik zie is hoe onstuimig de zee wel is.
de golf lijd me de diepte in naar de in mijn ogen lelijke gebouwen die hier goed hun werk doen.
wel wat opletten bij het opscherpen, nu is er wat halo vorming in de overgang met de lucht
Bedankt renske, maar halo zie ik echt niet hoor.
Benieuwd of er nog iemand is die het wel ziet.
Ook de andere mensen bedankt !
Mvg.
Iets of wat van halo is wel waarneembaar hoor, maar te verwaarlozen.
Misschien een ietsje te veel opgescherpt.
't Is wel lekker toeven hé op 't staketsel (met of zonder wind of storm)
perman
canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk
Iets of wat van halo is wel waarneembaar hoor, maar te verwaarlozen.
Misschien een ietsje te veel opgescherpt.
't Is wel lekker toeven hé op 't staketsel (met of zonder wind of storm)
Het is er zeker lekker toeven André, ik heb nog zitten uitkijken of er iemand liep met een 60D in zijn handen...
Ik ging die mens ééns aanspreken en vragen of zijn naam soms André was. Maar niemand gezien met dit toestel, buiten mezelf dan hé..
Bedankt voor uw reactie.
Mvg.
Het is er zeker lekker toeven André, ik heb nog zitten uitkijken of er iemand liep met een 60D in zijn handen...
Ik ging die mens ééns aanspreken en vragen of zijn naam soms André was. Maar niemand gezien met dit toestel, buiten mezelf dan hé..
Bedankt voor uw reactie.
Mvg.
Ben de zaterdagnamiddag vertrokken uit Nieuwpoort.
Volgende week ben ik er waarschijnlijk terug.
Doe me eens en PB hé om af te spreken (geen verplichtingen hoor).
perman
canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk
Comment