Geen zin om te maaien, dan maar op de foto
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Don't Walk On The Grass
Collapse
X
-
-
Re: Don't Walk On The Grass
Oorspronkelijk geplaatst door Plaatwerker Bekijk berichtGeen zin in een Engelstalige titel, dan maar geen commentaar.
over de foto,
heel leuk begin, maar had hier liever een grotere DoF gehad.
Comment
-
leuk gedaan.
op een zwarte ondergrond veel mooier.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Witte lucht links boven weg en iets minder onderaan nog voor mij. Ik vind de weerkaatsing in de softe druppels mooi, voor mij hoeft er hier geen grotere dof te zijn.Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Anaisje Bekijk berichtWitte lucht links boven weg en iets minder onderaan nog voor mij. Ik vind de weerkaatsing in de softe druppels mooi, voor mij hoeft er hier geen grotere dof te zijn.
Wordt mooier.
Groetjes
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Anaisje Bekijk berichtWitte lucht links boven weg en iets minder onderaan nog voor mij. Ik vind de weerkaatsing in de softe druppels mooi, voor mij hoeft er hier geen grotere dof te zijn.
en iets minder geel en dan
mvg,
EddySmaken verschillen
Comment
-
zonder die lucht is ie idd mooier.
Eentonig?
Ik heb deze week ergens in een fotoboekske een foto gezien van een zw vlakke zee en een 'vlakke' lucht... dus enkel 2 soorten grijs....
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Brombeer Bekijk berichtVolg de voorgangers.
En hoe vroeger ttz hoe meer dauw hoe mooier de bokeh zal worden.
Groetjes
Marc
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door photo dante Bekijk berichtHelaas heb ik maar 1 ochtend in de week om foto's te maken, het weer moet dan dus ook mee zitten (en in de planning passen).
Voor mij alvast kijkt de up aangenamer.
Groetjes
MarcPerfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Comment
-
Voor mij ook de up ,grts,JozefHij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!
Comment
Comment