Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik herinner me een foto, op dit forum, ook uit Tour en Taxi's met de dezelfde palen en vloer. Er passeerde toen iemand over de vloer met een lange sluitertijd dacht ik.
Ik weet niet meer van wie die foto was, maar ik dacht ook Eddy.
Heeeeel mooie omgeving om schitterende plaatjes te maken zoals deze.
Ik herinner me een foto, op dit forum, ook uit Tour en Taxi's met de dezelfde palen en vloer. Er passeerde toen iemand over de vloer met een lange sluitertijd dacht ik.
Ik weet niet meer van wie die foto was, maar ik dacht ook Eddy.
Heeeeel mooie omgeving om schitterende plaatjes te maken zoals deze.
Sfeer is magnifiek, waar ik veelprobleen mee heb is dat het hele boeltje wringt,
had je een stap naar links gegaan dan moest er niet zo getrokken worden aan de foto om hem "symmetrysch" te krijgen.
Denk dat je hier wel genoeg tijd voor had.
Een goede fotograaf zoals jij eddy mocht hier wel aandacht aan besteed hebben.
Sfeer is magnifiek, waar ik veelprobleen mee heb is dat het hele boeltje wringt,
had je een stap naar links gegaan dan moest er niet zo getrokken worden aan de foto om hem "symmetrysch" te krijgen.
Denk dat je hier wel genoeg tijd voor had.
Een goede fotograaf zoals jij eddy mocht hier wel aandacht aan besteed hebben.
grtz david.
Eerst en vooral, ik ben de laatste om te zeggen dat dit symmetrie is aan 100 %
Je kent dit gebouw van 1904 duidelijk niet anders zou je weten dat alles daar niet zo perfect symmetrisch is en ik ben dat ook niet.
Als ik een stap naar links had gezet om de tegel loodrecht te hebben, moest ik aan gans de foto beginnen trekken om symmetrie te krijgen.
Door te schrijven dat je hier wel tijd genoeg hebt om een foto te maken is het duidelijk dat je het gebouw niet kent. Het is hier geen kerk.
Ben je niet aan ’t overdrijven David door te zeggen dat “het hele boeltje wringt”.
Buiten een verticale perspectiefcorrectie is er alleen getrokken aan de linker benedenhoek om deze te laten vertrekken vanuit de hoek.
Het verwondert me dat een goede professionele fotograaf zoals jij David dat niet hebt opgemerkt.
Bedankt voor je eerlijke mening.
mvg,
Eddy
Comment