Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Het hoofdonderwerp is toch de pipowagen.
En daar rond vind ik het te druk ,dat is mijn mening.
Grt
Theike
Theike, je hebt gelijk wat de drukte betreft.
Ik wil maar gewoon zeggen dat je zo te zien op die plaats er niet veel aan zou kunnen veranderen. Of heb je een tip voor mij hoe ik dat hier zou kunnen anders doen dan de TS.
Theike, je hebt gelijk wat de drukte betreft.
Ik wil maar gewoon zeggen dat je zo te zien op die plaats er niet veel aan zou kunnen veranderen. Of heb je een tip voor mij hoe ik dat hier zou kunnen anders doen dan de TS.
Grt,
Jean-Pierre
De enige mogelijkheid is, dit dan niet fotograferen, anders weet ik ook geen oplossing .
Ik heb het hier nog geschreven. Ooit wilde ik in het buitenland de gevel van een mooie ouderwetse bakkerij fotograferen. Elke morgen had ik mijn toestel mee wanneer ik brood ging halen, maar telkens stond daar een moto voor geparkeerd (waarschijnlijk van iemand die er werkte ?) en ik heb de foto nooit genomen gewoon omdat ik zo zag dat die moderne blinkende mooie moto de foto om zeep zou helpen. Op andere tijdstippen, buiten de werkuren bvb. was het licht niet goed, dus dat was ook geen optie. Soms moet je er eens kunnen aan voorbijgaan zeker.
De enige mogelijkheid is, dit dan niet fotograferen, anders weet ik ook geen oplossing .
Ik heb het hier nog geschreven. Ooit wilde ik in het buitenland de gevel van een mooie ouderwetse bakkerij fotograferen. Elke morgen had ik mijn toestel mee wanneer ik brood ging halen, maar telkens stond daar een moto voor geparkeerd (waarschijnlijk van iemand die er werkte ?) en ik heb de foto nooit genomen gewoon omdat ik zo zag dat die moderne blinkende mooie moto de foto om zeep zou helpen. Op andere tijdstippen, buiten de werkuren bvb. was het licht niet goed, dus dat was ook geen optie. Soms moet je er eens kunnen aan voorbijgaan zeker.
Groetjes
Dank Djivan,
vriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Sientje het wegnemen van de drukte is je toch niet zo goed gelukt naar mijn mening. Het is niet verzorgd gedaan, als je weggomt moet je, je foto vergroten naar 100%. Er zijn nog sporen zichtbaar
grt. Ria
Sientje het wegnemen van de drukte is je toch niet zo goed gelukt naar mijn mening. Het is niet verzorgd gedaan, als je weggomt moet je, je foto vergroten naar 100%. Er zijn nog sporen zichtbaar
grt. Ria
Bedankt Ria, Ik moest al tot 500¨% vergroten voor ik de 'onverzorgtheid' zag(laptopscherm). Ik hoop de de laatste update ok is!
vriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
grt. Ria
Hier volg ik volledig. Rare verticale lijn in de lucht rechts langs de wagen. Voor mij had misschien het stukje haag boven de draad mogen blijven, nu komt dat eigenaardig over.
Bedankt Ria, Ik moest al tot 500¨% vergroten voor ik de 'onverzorgtheid' zag(laptopscherm). Ik hoop de de laatste update ok is!
Eigenlijk niet, de overgang tussen lucht en het hek is onder andere te hard. Dat klopt gewoon weg niet en zal volgens mij ook nooit niet kloppen.
Ik volg Djivan
Eigenlijk niet, de overgang tussen lucht en het hek is onder andere te hard. Dat klopt gewoon weg niet en zal volgens mij ook nooit niet kloppen.
Ik volg Djivan
Dit is ook mijn gevoel. Die overgang "voelt" niet lekker aan. Een andere optie is misschien om dat stuk achtergrond te vervagen? En dan bedoel ik vooral de stukjes dak en de lichtgroen haag? ('t is maar een idee)
Sien, de scherpte en het licht zitten goed. Als je er niet in slaagt het clone werk goed te krijgen is knippen nog een optie, je verliest dan wel een deel van je foto.
Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.
Het idee achter de nabewerking, of beter gezegd de manier waarop je het wil doen vind ik goed gezien.
Mits nog wat oefening op de afwerking komt dat wel in orde.
Dat dit niet zo evident is op een laptop kan ik geloven. Al eens gedacht om een grotere monitor er op aan te sluiten?
Denk dat voor jou een heel andere manier van kijken zou open gaan.
Groetjes
Marc
Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Comment