Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Hallo, je foto staat wat te groot afgebeeld hier.
Max 1020 pixxels langs de langste zijde.
Even aanpassen en ook in het midden zetten zal beter beoordelen denk ik!
Hallo, je foto staat wat te groot afgebeeld hier.
Max 1020 pixxels langs de langste zijde.
Even aanpassen en ook in het midden zetten zal beter beoordelen denk ik!
Bedankt! zou aangepast moeten zijn; toch even zoeken, is de eerste keer dat ik een foto post
Ik ben ook nog mr net photoshop ah leren, maar persoonlijk vind ik de kleuren wel goed zo. Tips aan wat jij zou veranderen?
Toen ik gisterenavond jou foto bekeek kon ik de neiging deze recht te zetten
(1º met de klok mee) niet onderdrukken. De kleuren zijn nog wat gedempt
en voor mijzelf heb ik die wat opgepept. Mijn advies is vooreerst aandacht te
geven aan het histogram voor de eigen beoordeling van foto's.
Wellicht een domme vraag, maar je schiet en bewerkt je foto's toch al in RAW? In de Raw convertor (van photoshop) kan je al een heel deel van de bewerkingen op een makkelijkere manier uitvoeren dan echtstreeks in Photoshop.
De scherpte kon inderdaad beter zijn. Een minimum aan nabewerking is echt wel meegenomen.
Maar begrijp dat je aan het leren bent. En kan u ook al meegeven dat foto's bewerken in photoshop niet van vandaag op morgen lukt.
Dit wegens alle mogelijke opties die photoshop biedt.
Geeft het wat tijd en oefening en dat komt zeker goed.
Groetjes
Marc
Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Comment