Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Jerry Lee Lewis
Collapse
X
-
-
-
Re: Jerry Lee Lewis
Oorspronkelijk geplaatst door robbydorine Bekijk berichtJerry lee Lewis??
heel knap effect, en bankje en lucht mogen er ook zijn
er is alleen iets raars met de lucht vlak bij de zon, is dit mss bewogen doordat ie uit de hand is genomen? (kan ik me ni voorstellen bij deze sluitertijd)
ofwel is de sluitertijd dan nog iets te kort waardoor het "melk" effect van de lucht nog niet genoeg tot zijn recht komt... aan de rechterkant is dat effect wel goed gelukt met de wolken vind ik...de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stevwout Bekijk berichtjerry lee lewis = great balls of fire.. een doordenkertje, maar leuke titel!!
heel knap effect, en bankje en lucht mogen er ook zijn
er is alleen iets raars met de lucht vlak bij de zon, is dit mss bewogen doordat ie uit de hand is genomen? (kan ik me ni voorstellen bij deze sluitertijd)
ofwel is de sluitertijd dan nog iets te kort waardoor het "melk" effect van de lucht nog niet genoeg tot zijn recht komt... aan de rechterkant is dat effect wel goed gelukt met de wolken vind ik...
Robby BBMinder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stevwout Bekijk bericht.................
ofwel is de sluitertijd dan nog iets te kort waardoor het "melk" effect van de lucht nog niet genoeg tot zijn recht komt... aan de rechterkant is dat effect wel goed gelukt met de wolken vind ik...
Heel mooi gedaan, je vuurbal is precies een grote pompoen
grt. Ria
Comment
-
-
Goodness gracious great balls of fire ;-)-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stevwout Bekijk berichter is alleen iets raars met de lucht vlak bij de zon, is dit mss bewogen doordat ie uit de hand is genomen? (kan ik me ni voorstellen bij deze sluitertijd
Oorspronkelijk geplaatst door Pixxel Bekijk berichtRare titel en ook een raar beeld, ik denk aan een meervoudige opname ???Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.
Comment
-
goed gelukt!
Oorspronkelijk geplaatst door robbydorine Bekijk berichtDit is dan wel echt diep doordenken met blauw vuur
Robby BB
(zo heb ik het toch altijd verteld tijdens mijn lessen veldkeuken)
Comment
-
Comment
Comment