Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Bij valavond
Collapse
X
-
-
-
Re: Bij valavond
Nu moet er mij toch iets van het hart hoor.
Sorry Djivan, niet op jou gericht en ik wil me op voorhand excuseren voor dit naar boven te halen in je topic.
Bij deze kwamen er een aantal opmerkingen over de "rare exif", hier in dit geval vinden de meeste het normaal.
IK ben misschien in een slechte bui, maar wordt er hier soms met twee maten en twee gewichten gesproken/geschreven?
Over je foto nu, zoals het hoort hé
Met mijn voorliefde voor donkere foto's vind ik dit wel een mooie silhouette-foto!Touch the Earth...Gently
www.passionsenfrance.com
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door marie-anne Bekijk berichtNu moet er mij toch iets van het hart hoor.
Sorry Djivan, niet op jou gericht en ik wil me op voorhand excuseren voor dit naar boven te halen in je topic.
Bij deze kwamen er een aantal opmerkingen over de "rare exif", hier in dit geval vinden de meeste het normaal.
IK ben misschien in een slechte bui, maar wordt er hier soms met twee maten en twee gewichten gesproken/geschreven?
Over je foto nu, zoals het hoort hé
Met mijn voorliefde voor donkere foto's vind ik dit wel een mooie silhouette-foto!
Hier zat ik er dus met zowat alle instellingen compleet naast, deels uit luiheid deels uit wat beneveld zijn denk ik en toch werd het nog iets (in mijn ogen).
Er zijn trouwens ook heel veel uitvindingen gedaan per toeval, om maar één vb. te noemen de post-it briefjes.
Die 'arme man' had een lijm gemaakt die zo slecht was dat hij wel kleefde maar dan toch weer niet echt bleef kleven........en het vervolg ken je wel hé.
Zo zullen er hier ook soms wel foto's geplaatst worden die in feite een complete mislukking zijn, bewogen, onscherp, overbelicht, onderbelicht.....noem maar op en die krijgen dan de noemer abstract of een ander toegewezen en ze worden overladen met superlatieven. Van Gogh en zijn tijdgenoten waren ook niet altijd bij hun positieven toen ze hun schilderijen maakten, niemand moest ze zelfs hebben........het kan verkeren hé.
Tsja, fotografie hé, alles kan en moet kunnen zeker.
Wat deze foto betreft, ik zag die silhouetten en fotografeerde ze. Het is dus geen toevalstreffer, maar ik heb in feite alles aan de body+het objectief te danken.
Die beiden (en niet ik) zorgden er voor dat het toch meeviel. Hier was het nu eens niet het manneke achter het toestel, maar het toestel.
Soms moet je eens wat geluk hebben ook zeker.
GroetjesLast edited by Guest17; 22 oktober 2013, 15:53.
Comment
-
Mooi silhoutte, maar er mag inderdaad onderaan een stukje af, wat minder zwart.
Niet iedere foto moet volgens de regels zijn, met afwijkende instellingen bekomt men soms ook iets mooi.Photography is an art of observation.
Comment
Comment