Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Voor mij een hele mooie, maar je hebt toch denk ik wat lensvertekening.
Alle torens, maar meest deze aan de buitenzijden natuurlijk, zijn zo gebogen (krom).
Groetjes
Mooi, maar mis onderaan toch nog wel een stukje, vind hem nu te abrupt afgesneden.
Ik ook, maar je wilde waarschijnlijk die bomen ervoor niet op je foto. Denk niet dat ze zouden storen, je kon dan beter zien hoe groot die moskee wel is
grt. Ria
Meer naar onder stond er niets, enkel zwarte bomen... ( heb er nog één met wat meer voorgrond zal deze foto ergens deze week posten )
Er is inderdaad wat lensvertekening maar is niet moeilijk, wat beetje naar boven, niet recht ervoor, niet echt horizontaal waarschijnlijk, enz..
Origineel was het nog een stuk erger...
Comment