Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
ik ken niks van macro maar denk dat hier nog gaan zijn die het jammer vinden dat er de voelsprieten niet volledig op staan, dus mijn conclusie, heel goed belicht, mooie van kleuren, maar wat jammer van de compo.
ik ken niks van macro maar denk dat hier nog gaan zijn die het jammer vinden dat er de voelsprieten niet volledig op staan, dus mijn conclusie, heel goed belicht, mooie van kleuren, maar wat jammer van de compo.
Als ik er de sprieten volledig opzet ziet ge de sprinkhaan niet meer zitten het is het een of het ander.
Ik vond deze compo geslaagd maar ja smaken verschillen.
Bedankt voor de reactie
Grt
Theike
Heel mooi, maar ik denk dat je zowat van "iedereen" de opmerking van de sprieten zal krijgen.
Allee van mij krijg je ze toch ook, ik had ze er liever volledig op gezien, maar ik weet natuurlijk niet wat er mogelijk was.
Groetjes
Heel mooi, maar ik denk dat je zowat van "iedereen" de opmerking van de sprieten zal krijgen.
Allee van mij krijg je ze toch ook, ik had ze er liever volledig op gezien, maar ik weet natuurlijk niet wat er mogelijk was.
Groetjes
Dat vind ik dan jammer.
Voor mij is hij geslaagd omdat ik liever meer van de sprinkhaan op de foto had staan dan alleen die sprieten
Ik ben wel blij omdat ik deze heb kunnen vastleggen want deze had ik nog niet in mijn sprinkhanenmapje.
Grt
Theike
Dat vind ik dan jammer.
Voor mij is hij geslaagd omdat ik liever meer van de sprinkhaan op de foto had staan dan alleen die sprieten
Ik ben wel blij omdat ik deze heb kunnen vastleggen want deze had ik nog niet in mijn sprinkhanenmapje.
Grt
Theike
Dit is toch wat kort door de bocht hé. De sprinkhaan zelf staat er inderdaad heel mooi op, maar ik dacht toch dat die voelsprieten deel uitmaken van het beestje.
Een olifant fotografeer je toch ook niet zonder slurf omdat je liever meer van de olifant ziet . Alleen de sprieten zoals je schrijft .......... daar ga ik zelfs niet op in . Maar als je een sprinkhanenmapje aanlegt en je had deze nog niet, dan kan ik me voorstellen dat je met deze reeds heel tevreden bent.
Groetjes
Ik vind het heel geslaagd hoor! Zelfs zonder de eindjes van de voelsprieten.
Een portret van een persoon is toch hetzelfde principe soms. Daar zet je ook je armen en benen niet op...
Bon, mijn gedacht hé
Comment