Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Vind ik een mooi doorkijkje in tegenstelling met je vorige van dit onderwerp. (Met het rotsblok voor de opening)
Ook de rover in het li hoekje van de opening is mooi meegenomen.
Had wel beter geweest mocht het onderwerp van je titel er volledig op gestaan hebben.
Groetjes
Marc
Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Vind ik een mooi doorkijkje in tegenstelling met je vorige van dit onderwerp. (Met het rotsblok voor de opening)
Ook de rover in het li hoekje van de opening is mooi meegenomen.
Had wel beter geweest mocht het onderwerp van je titel er volledig op gestaan hebben.
Groetjes
Marc
jammer genoeg was er geen plaats meer om een stapje achteruit te gaan,en een lager standpunt was ook geen optie
__________________________________________________ _
Sony A580 en wat glas.
Akkoord...maar vraag me af of het volgens mij kleine tikkeltje dat er boven misschien nog af kon het verschil niet zou gemaakt hebben onderaan.
Maar het is wel zo dat je de toestand op de plaats zelf beter kunt inschatten.
Groetjes
Marc
Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Comment