Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Jammer dat er niks over de update gezegd wordt wat er eventueel nog beter zou kunnen
In reactie #8 is door "y-cam" al gezegd dat iets dat onscherp is je niet meer scherp krijgt door te verscherpen.
Volgens mij heeft hij hier gelijk.
mvg,
Eddy
In reactie #8 is door "y-cam" al gezegd dat iets dat onscherp is je niet meer scherp krijgt door te verscherpen.
Volgens mij heeft hij hier gelijk.
mvg,
Eddy
In mijn geval is hier wel iets aan te doen want ik bepaal zelf de scherpte van mijn foto.
Ik heb de scherpte in mijn menu bij beeldinstellingen - Verscherping staat bij mij op 0.
Zie pagina 152- 153 gebruikershandleiding Nikon D300
Jammer dat er niks over de update gezegd wordt wat er eventueel nog beter zou kunnen
3.1.5 Fotohoek: Update’s
Als je (door tips van anderen leden) een geplaatste foto verbeterd hebt, is het toegestaan 1 update foto per topic zichtbaar in het openingstopic bij te plaatsen.
grt,bouk.
3.1.5 Fotohoek: Update’s
Als je (door tips van anderen leden) een geplaatste foto verbeterd hebt, is het toegestaan 1 update foto per topic zichtbaar in het openingstopic bij te plaatsen.
grt,bouk.
bouk bovenstaande kan ook zorgen voor verwarring, bij de andere forumleden.
In mijn geval is hier wel iets aan te doen want ik bepaal zelf de scherpte van mijn foto.
Ik heb de scherpte in mijn menu bij beeldinstellingen - Verscherping staat bij mij op 0.
Zie pagina 152- 153 gebruikershandleiding Nikon D300
Zelfs met deze uitleg blijven deze updates onscherp, dat zie je toch zelf.
Je ziet het bij anderen maar bij jezelf heb je het altijd moeilijk.
mvg,
Eddy
Vooral mooie compo en mooie kleuren. Maar die scherpte, daar is zowat alles over geschreven.
De derde is inderdaad scherper, maar het is te duidelijk een poging tot verscherpen volgens mij.
Ik denk toch dat de originele niet echt scherp is hoor, maar alleen U heeft die originele, dus kan alleen U oordelen.
Groetjes
Zelfs met deze uitleg blijven deze updates onscherp, dat zie je toch zelf.
Je ziet het bij anderen maar bij jezelf heb je het altijd moeilijk.
mvg,
Eddy
Zie #4
Ik vindt de laatste update idd scherper zonder de gebouwen erop. De eerste met de gebouwen erop was niet scherp maar dat kwam omdat ik hem vergeten was te verscherpen. Iets dat ik wel gedaan heb bij de update Foto nr 3
Comment