Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
@ Jessey : ik kan je gegevens wel niet lezen, wil a.u.b. voor me de gegevens eens extra neerschrijven ? Want zie je ik heb soms ook dat probleem. Ik zet het op oneindig (had dat ergens gelezen) en alles is dan ook vaak zo.
Ik wou juist vragen wat men voorstelde, maar Bouk was mijn vraag voor.
Nu wat ik zo tof vind aan je foto is de compo en zicht.
@ Jessey : ik kan je gegevens wel niet lezen, wil a.u.b. voor me de gegevens eens extra neerschrijven ? Want zie je ik heb soms ook dat probleem. Ik zet het op oneindig (had dat ergens gelezen) en alles is dan ook vaak zo.
Ik wou juist vragen wat men voorstelde, maar Bouk was mijn vraag voor.
Nu wat ik zo tof vind aan je foto is de compo en zicht.
Exif gegevens toegevoegd voor een ieder die het wel zou willen weten.
ik vrees dat naverscherpen niet veel gaat helpen ... dit is onscherp en dat krijg je niet meer goed.
Wel een mooie compo met een interessante vlakverdeling.
We zien wel ik heb het origineel ook nog en die is veel scherper.
Maar ik ben vergeten hem te verscherpen na het verkleinen dus ik zie wel wat het resultaat is.
We zien wel ik heb het origineel ook nog en die is veel scherper.
Maar ik ben vergeten hem te verscherpen na het verkleinen dus ik zie wel wat het resultaat is.
Kijk dan ook nog even of je die halo-achtige rand aan de horizon kan vermijden.
De voorgrond is mooi en biedt de nodige diepte aan dit beeld met frisse heldere kleuren en variëteiten. De gebouwen links boven de horizon leiden te veel af en zijn niet functioneel aan het beeld althans waar ze nu zijn opgesteld. Over de scherpte wordt geregeld gediscussieerd we kennen de problemen doch als de foto op je eigen materiaal scherp en oké is dan heb je alleen hier met het fenomeen af te rekenen, onplezierig helaas Jessey - wordt daar ook al eens mee geconfronteerd.
Over de scherpte wordt geregeld gediscussieerd we kennen de problemen doch als de foto op je eigen materiaal scherp en oké is dan heb je alleen hier met het fenomeen af te rekenen, onplezierig helaas Jessey - wordt daar ook al eens mee geconfronteerd.
Maakt niet uit G.R. dat houdt je te minste scherp ik ga hem vanmiddag wel door photoshop halen en vanaf het originele bestand beginnen.
Comment