Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Prachtige schakeringen in die speciale lucht. Mooi ook hoe die bomen daartegen aftekenen en opdoemen uit de mist.
Mooi geheel, maar qua camerastandpunt een beetje jammer dat je zo vanuit de hoogte neerkijkt op dat riviertje (van op een brugje geschoten?). Dat verpest een beetje de beleving van het landschap omdat het je niet langer het gevoel geeft dat je midden in het landschap staat.
Dank u wel ja deze foto is van op een hoger gelegen wandelpad genomen. Als ik een lager standpunt had kunnen in nemen gaf het zeker nog een mooiere indruk maar dan zat ik vast in de blubber.
Vrees niet dat je
te traag vordert:
vrees alleen de stilstand.
Prachtige schakeringen in die speciale lucht. Mooi ook hoe die bomen daartegen aftekenen en opdoemen uit de mist.
Mooi geheel, maar qua camerastandpunt een beetje jammer dat je zo vanuit de hoogte neerkijkt op dat riviertje (van op een brugje geschoten?). Dat verpest een beetje de beleving van het landschap omdat het je niet langer het gevoel geeft dat je midden in het landschap staat.
Heb net dezelfde opvatting over dit toch knap bewerkte beeld !
Dank aan iedereen die gekeken heeft. En dank u aan die hun mening lieten weten.
Ik heb deze foto eens op de zwarte achtergrond bekeken en dit geeft een veel beter zicht op het geheel. En dit heeft dan ook een heel andere kijk op de invloed van de standplaats van waaruit deze foto is genomen.
Comment