Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
In 16:9 formaat (boven stuk af) vind ik de foto beter. De horizon zal niet meer op 1/3 liggen maar de foto zal sterker zijn.
Wacht eerst op de mening van de anderen vooraleer een update te plaatsen want het is maar mijn persoonlijke smaak.
Knappe foto anders
mvg,
Eddy
Vooral die sterke lijn vanuit de rechter benedenhoek kan me bekoren.
De zee vind ik ook wel iets hebben, maar de lucht verpest het geheel een beetje.
Als je de horizon in het midden legt, dan heb je twee lijnen rechts die vanuit de hoeken
naar binnen komen, das een pak sterker.
Daarna, aangezien we ook niet van rechts naar links lezen, foto misschien spiegelen.
Het oog zal makkelijker de lijnen vinden en deze dus logischer wijze volgen.
't is maar gedacht, weet niet hoe de rest erover denkt.
In 16:9 formaat (boven stuk af) vind ik de foto beter. De horizon zal niet meer op 1/3 liggen maar de foto zal sterker zijn.
Wacht eerst op de mening van de anderen vooraleer een update te plaatsen want het is maar mijn persoonlijke smaak.
Knappe foto anders
mvg,
Eddy
Vooral die sterke lijn vanuit de rechter benedenhoek kan me bekoren.
De zee vind ik ook wel iets hebben, maar de lucht verpest het geheel een beetje.
Als je de horizon in het midden legt, dan heb je twee lijnen rechts die vanuit de hoeken
naar binnen komen, das een pak sterker.
Daarna, aangezien we ook niet van rechts naar links lezen, foto misschien spiegelen.
Het oog zal makkelijker de lijnen vinden en deze dus logischer wijze volgen.
't is maar gedacht, weet niet hoe de rest erover denkt.
ik vond de lucht best mooi :-) , spiegelen komt echt niet goed zenne (probeer maar is)
wel ja daarom twijfelde ik eerst om eddy zijn raad in te volgen, door te croppen naar 16/9 wordt dit nog versterkt (vind ik) en zeker niet dat ik iets tegen abstracte foto's heb zeker niet, alles behalve zelfs.
maar bij landschappen vind ik dit steeds moeilijk.
Comment