Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Tegen de algemene stroom inroeien, ook ik hou van sepia bij kinderen alhoewel dit minder gebruikelijk is. De foto krijgt op die manier iets tijdsloos voor mij. Niet zo hard als een ZW en geen kleurtjes die de aandacht afleiden van die mooie kijkers en de knappe toet. Mooi dus.
Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.
Pakkend beeld, leuk gedaan. Tips: meer ruimte rechts geven in de kijkrichting, haar links mag daarvoor wijken. Wat is die witte vlek in het wit van het rechteroog? Trekt meteen de aandacht en dat is jammer.
mooie commentaren hier boven en terecht, volgens mij ga je nog meer lovende reacties krijgen als je er boven een flink stuk afhaalt aan de boven zijde zodat die sprekende ogen op een sterk punt in de foto vallen.
Witte 'vlek' in de ogen is een reflectie van de ramen...heb geprobeerd deze weg te poetsen, tot dusver zonder bevredigend resultaat...(photoshop heeft nog iets te veel geheimen voor mij, maar we werken er aan)...
Canon 1DX mk II - Canon 5D mk II Canon 7D Mk II - Canon L 24-70 f2.8 - Canon L 70-200 f2.8
(volg Rens in verband met de bovenkant: aangezien de kruin overloopt in het zwart van de achtergrond, kan je daar wel een stuk afhalen. De kruin "aansnijden" kan soms ook hele mooie resultaten opleveren. Maar het beeld is voor mij ook al mooi zoals het is)
Comment