Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Een eenvoudig landschap met een paar 'ingewikkelde' structuurtjes mag gerust eens van mij.
Ben sowieso niet voor allerhande ingewikkelde troep (excuseer me voor het woord) misschien net daarom dat ik deze wel mooi vind .
Groetjes
Nou voor mij zit die foto ook ged., het driehoekje lijkt te wijzen naar de boompjes in de verte. In ben deze keer van de mening van Djivan. Deze is simpeler dan dat we van u gewoon zijn maar het doet zeker niet onder
Eddy vraag me niet wat of waar...kan niet kiezen tussen lucht en land (voorlopig) maar had in deze de horizon op een
andere plaats gelegd.
Maar ook dat is een persoonlijke mening en jij beslist.
Groetjes
Marc
Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Een moeilijkere foto, afgeweken om de horizon op 1/3 te plaatsen. Toch kan het beeld mij smaken. Tot de einder mooie glooiingen in verschillende tinten die ik er niet zou willen in missen. Naar mijn gevoel maakt de lucht de gehele foto een stuk lichter op die manier gefotografeerd.
Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.
Voor zij die ontgoocheld zijn in deze foto, een woordje uitleg.
Niet elke foto moet voor mij spectaculair zijn, eenvoud mag ook.
Ik geniet hier van de verschillende tinten groen en de mooie lucht (een horizon moet niet altijd op 1/3 liggen, de foto bepaalt dat en niet de regel).
De verschillende lijnen lopen idd. naar een sterk punt zoals al enkelen opmerkten. Volgens mij zijn er ook verschillende vlakken.
Als dit zo niet zo is overgekomen bij sommigen zal dat wel een verschil van smaak zijn en daarmee kan ik leven.
Iedereen bedankt voor 't kijken en de reacties.
mvg,
Eddy
Comment