Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Mooie straatfotografie. Drie zijn geïnteresseerd in de fotograaf, de vierde kan het geen mallemoer schelen......
Misschien mocht het wel ietsje scherper. Zal wel door die 3.2 komen, ze staan schuin tov de fotograaf en het is duidelijk dat het midden van de foto scherper is als de rest
Groetjes
Ik vind het een mooie, zoals Djivan het reeds aanhaalde, ligt de volle scherpte meer in het midden,. Nu mij stoort het niet, omdat misschien de man die het scherpst staan je vermoedelijk kent en hij , of zij de hoofdpersonage (en) word(t)(en).
Ik doe niet af wat de voorgangers melden, want ook dat kon vier scherpe exemplaren, was ook mooi geweest
vind het ook een leuke foto Jean-Luc.
Volgens mij kan je nog wel wat naverscherpen zonder last te krijgen van hinderlijke fenomenen.
Groetjes
Marc
Ik zal hem zo laten Marc, anders krijg ik weer reacties van oververscherpt en mensen die pijn aan hun ogen hebben.
Alvast bedankt voor jullie reacties.
Mvg.
Comment