Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lara

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Lara

Moderator Note: Dubbelposten is tegen de regels van BD. Bovendien is het niet zo gebruikelijk om in Tips&Trucs foto's ter commentaar aan te bieden, eventueel wel om een bepaald probleem aan te kaarten.
    Alleszins: ik heb beide topics samengevoegd in de "Lara" topic in Beginnershoek. Daardoor zijn er misschien wel dubbele posts ontstaan.
    Dubbelposten leidt sowieso tot verwarring en rommel.
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.2) - iPhone XR (iOS 18.2.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

ik volg commentaar ivm hooglichten, gezicht mag iets minder belicht wat mij betreft.
      Voor de rest heel mooie lieven zachte foto!!
      de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
      Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS

Comment

Ik vind hem heel mooi, hooglichten mochten misschien minder geweest zijn.
        Maar ik denk dat de mama en de papa heel tevreden zullen zijn.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pkwy Bekijk bericht
          Ik vind hem heel mooi, hooglichten mochten misschien minder geweest zijn.
          Maar ik denk dat de mama en de papa heel tevreden zullen zijn.
          Dat denk ik ook.
          Bezoek onze website: Studio Vanbilloen Facebook groep: https://www.facebook.com/groups/studio.fotografie.hulp/ | Facebookgroep Studiofotografie materiaal 2eHands/

Comment

Bedankt allemaal voor jullie reacties en tips!!

Comment

Working...
            X