Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Heerlijke foto, wat een rust straalt het uit.
en ben een wolkenman maar, dit wolkje stoort.
het zou nog wel kunnen, als het een werkende vulkaan was.
grt,bouk.
Ook met mijn foutieve perceptie van kleuren lijkt er mij wat teveel rood in te zitten...Maar...durf daar m'n hand niet voor in het vuur te steken.
Voor het overige vind ik het wel een mooi beeld.
Groetjes
Marc
Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Voor mij zien die struiken en de schaduw op de oevers er vrij donker om niet te zeggen zwart uit.
Het valt mij op in de laatste foto's dat ze kwalitatief niet zijn als anders. Denk hierbij aan je strandcabines waar je zo een mooi en zuiver beeld had.
Het is reeds opgemerkt door iemand bij een vorige foto dat de foto heel weinig KB mee heeft, ook hier ondanks het een kleurfoto is. Iets fout gelopen in het opladen?
Op de compo ook hier geen kritiek. Die is mooi.
Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.
Voor mij is er niks te donker, maar via de curven het rood een weinig verminderen en je landschap oogt direct mooier.
De lucht daarentegen, daarmee heb ik zitten worstelen, zelfs geprobeerd er een andere in te plakken, maar ik krijg die geen millimeter beter.
Nochtans een mooi landschap.
Groetjes
Comment