Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sleepless night

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Sleepless night

    Ook weer mooie opname ...
    Die scheidingswand is hier toch niet de aandachtstrekker van de foto ???? Zou ik niet over inzitten dat die niet recht staat .... Sommige van die gevallen blijven ook niet altijd netjes rechtstaan
    Hier, net zoals in je andere post van een model, weer die hoekerige afscheiding tussen deken en onderarm ... Zal misschien te maken hebben met het soort deken ??? 'k Weet het, 't is een detail in het geheel natuurlijk.
    Oefen maar goed door, zolang je model zin heeft, kan je vollebak uitleven.
    Misschien toch nog even letten op schaduwen en lichtinval op de rechterarm ....Zit niet zo helemaal goed snor ... De rechterarm vertoont nut twee bulten, waardoor ze er nogal gespierd uitziet. Ook heb je dan een " vreemde " deuk of plooi, waardoor je van rechterschouder naar rechterborst een vreemde " streep " of " massa " lichaam krijgt.
    Nu, als je model mee wil, kan je je te pletter oefenen op het instellen van het licht. En 't is inderdaad niet altijd zo simpel als je daar op de werkvloer ter plekke staat en in het heetst van de strijd verlies je soms wel eens iets uit het oog.
    deka
    Last edited by deka; 16 oktober 2013, 16:38.
    There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

    Comment


    • #17
      Re: Sleepless night

      Wat een mooie foto van een mooi model!
      Doe wat aan die blinkende voorhoofd en je hebt een prima plaat die "af" is!
      Touch the Earth...Gently
      www.passionsenfrance.com

      Comment


      • #18
        Re: Sleepless night

        Nogmaals bedankt voor jullie meningen en goede tips!

        Comment


        • #19
          Re: Sleepless night

          Oorspronkelijk geplaatst door deka Bekijk bericht
          ...Die scheidingswand is hier toch niet de aandachtstrekker van de foto ???? ...
          Neen neen zeer zeker niet...maar het is net de schuinstand die hem iets te nadrukkelijk in beeld brengt.
          Kan ook tussen m'n oren zitten...maar als ik de foto open is de wand het eerste waar ik naar kijk (li-boven dus)...daarna gaat mijn blik naar de bips (li-midden) om dan pas naar het gelaat rechts midden in beeld te glijden.
          Zou ook kunnen omdat de ene van Venus en d'anderen van Mars komen

          Groetjes
          Marc
          Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

          Comment


          • #20
            Re: Sleepless night

            Oorspronkelijk geplaatst door Brombeer Bekijk bericht
            Neen neen zeer zeker niet...maar het is net de schuinstand die hem iets te nadrukkelijk in beeld brengt.
            Kan ook tussen m'n oren zitten...maar als ik de foto open is de wand het eerste waar ik naar kijk (li-boven dus)...daarna gaat mijn blik naar de bips (li-midden) om dan pas naar het gelaat rechts midden in beeld te glijden.
            Zou ook kunnen omdat de ene van Venus en d'anderen van Mars komen

            Groetjes
            Marc
            Ha brombeer,
            Ik kijk hier toch direct naar madam zelf hoor en pas daarna naar de randen ZO zie je maar dat we niet allemaal op dezelfde manier kijken ....
            deka
            There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

            Comment


            • #21
              Re: Sleepless night

              Ha had je niet gedacht hé dat we het schrijnwerk eerst zouden bekijken en daarna pas de andere leest

              Groetjes
              Marc
              Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

              Comment


              • #22
                Re: Sleepless night

                Oorspronkelijk geplaatst door Brombeer Bekijk bericht
                Ha had je niet gedacht hé dat we het schrijnwerk eerst zouden bekijken en daarna pas de andere leest

                Groetjes
                Marc
                There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

                Comment

                Working...
                X