Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Dank je iedereen voor de reacties. Ik zal eens kijken of ik in de up het brugje nog terugvind.
Misschien ook wat meer contrast toevoegen .
@ Pixxel : Persoonlijk vind ik jou versie TE contrastrijk, toch bedankt voor de reactie. Ik zal eens kijken tot hoever ik nog kan toevoegen.
Zo, update 2 en ook de laatste is geplaatst. Ik vond persoonlijk het brugske er toch ook bijpassen. Op aanraadde van Pixxel heb ik nog iets meer contrast toegevoegd, maar wat minder dan in zijn/haar versie.
Alvast iedereen bedankt om mij te helpen dat het bekomen van het resultaat waar ik zelf nu tevreden over ben.
@ Bouk : Nu is het terug een stukje minder gevaarlijk niet ?
mooie asymmetrie in de foto, die leegte naast de rotsen doet het hem!! foto 3 voor mij...
gr,
steve
de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS
Oorspronkelijk geplaatst door JohnCoopmansBekijk bericht
Zo, update 2 en ook de laatste is geplaatst......
3.1.5 Fotohoek: Update’s
Als je (door tips van anderen leden) een geplaatste foto verbeterd hebt, is het toegestaan 1 update foto per topic zichtbaar in het openingstopic bij te plaatsen.
grt,bouk.
Dank je iedereen.
Mijn excuses voor de het plaatsen van 3 foto's. Heb de 2de update in link gezet.
Eerlijk gezegd vind ik het niet zo'n goede regel omdat de mensen zo moeilijk kunnen vergelijken. Ik snap natuurlijk wel dat je een max. moet zetten op het aantal te plaatsen foto's per topic en dat is toch 3 foto's dacht ik hé. Daarom dat ik de tweede nog had laten staan. Normaal gezien zou je tweede up toch goed moeten zijn.
Dat is natuurlijk mijn mening. Vind persoonlijk gek dat je 3 foto's mag plaatsen, maar wel maar 2 zichtbare foto's wanneer je je foto's aan de hand van de gegeven commentaren je foto's verbeterd .
Oorspronkelijk geplaatst door JohnCoopmansBekijk bericht
.....
Eerlijk gezegd vind ik het niet zo'n goede regel omdat de mensen zo moeilijk kunnen vergelijken. Ik snap natuurlijk wel dat je een max. moet zetten op het aantal te plaatsen foto's per topic en dat is toch 3 foto's dacht ik
als je in eerste instantie 3 opnamen plaatst wat is toegestaan, moet een update meteen al achter een linkje.
je mag nl maar 3 opnamen plaatsen, incl de updates.
grt,bouk.
Nog een geluk dat Bouk het reglement leest, wist ik niet eens.
John, links en rechts in het histogram zit nog steeds een kale plek maar je maakt deze natuurlijk zoals je hem zelf het liefst ziet.
als je in eerste instantie 3 opnamen plaatst wat is toegestaan, moet een update meteen al achter een linkje.
je mag nl maar 3 opnamen plaatsen, incl de updates.
grt,bouk.
We kunnen hier natuurlijk over blijven praten hé, maar het gaat dan niet meer over de foto's.
Wat ik bedoel is dat ik het gewoon raar vind dat je 3 verschillende afbeeldingen daadwerkelijk mag laten zien. Maar als je in je openingstopic maar 1 foto plaats en daarna update's wilt plaatsen, mag je maar 2 afbeeldingen daadwerkelijk laten zien, 1 moet achter een linkje. Ik kan natuurlijk aannemen dat als je 3 verschillende foto's plaats dat je dan van elke foto geen 2 updates mag laten zien. Als ze nu eens zouden zeggen 3 foto's per topic, de rest achter een link of het nu updates zijn of niet.
Nu regels zijn regels en ik zal me in vervolg ook aan houden, maar wou even de opmerking vind dat ik het zo'n rare regel vindt.
Comment