Bedankt om even te piepen ;-)
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Lene
Collapse
X
-
-
Re: Lene
Oorspronkelijk geplaatst door Brombeer Bekijk berichtAls ik zo naar uw werk kijk kan ik enkel maar eens zuchten en denken welke lange weg ik nog te gaan heb...
Heel mooi.
Groetjes
Marc
grt. Ria
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Brombeer Bekijk berichtAls ik zo naar uw werk kijk kan ik enkel maar eens zuchten en denken welke lange weg ik nog te gaan heb...
Comment
-
Top, zowel het model als de foto
mvg,
EddySmaken verschillen
Comment
-
Echt heel mooi.
Zeer persoonlijk zou ik de broek uit gelaten hebben en nylons in de plaats laten dragen hebben.
Ben er van overtuigd dat ze mooiere benen heeft en zou zouden haar knieën beter uitkomen in dit beeld.
Maar nogmaals. Schitterend beeld.Running is a way of living..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Runnerken Bekijk berichtEcht heel mooi.
Zeer persoonlijk zou ik de broek uit gelaten hebben en nylons in de plaats laten dragen hebben.
Ben er van overtuigd dat ze mooiere benen heeft en zou zouden haar knieën beter uitkomen in dit beeld.
Maar nogmaals. Schitterend beeld.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door spyder Bekijk berichtIk volg gedwee........... maar ik was zo curieus naar enkele vorige foto's dat ik het spijtig vind dat die verdwenen zijn.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Plaatwerker Bekijk berichtGeef haar rug maar net zo veel ruimte als haar hoofd.
Dat verbetert de compositie.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pancho Bekijk berichtKlopt Plaatwerker ;-) maar zoals je weet heb ik daar altijd al problemen mee gehad.Van waardering geniet ik.
Van kritiek leer ik.
Comment
Comment