Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
U vraagt, wij draaien; sprietjes allemaal weggewerkt
En nog maar eens geprobeerd Beter als dit ga ik het denk ik niet krijgen. Daarvoor moet ik eerst nog een heleboel oefenen
Ik had het vooral moeilijk rechts aan de haarlijn
Rekening proberen te houden met jullie opmerkingen van de vorige keer
Tof gedaan , scherpte ligt volgens mij op de juiste plaats. Een leuk moment en BG . Misschien eens proberen om die grassprietjes op de snuit en mond weg te clonen, dan zou hij nog beter zijn. Al bij al een mooie foto en goed dat je bijleert hier en verder geniet van foto's maken
de blik van de hond is super, goede bewerking
ik zou ook de sprieten nog iets korter maken
plaats nu je foto in het midden van het scherm en hij komt nog mooier uit
Bedankt allemaal voor jullie reacties! Ben blij dat ik als beginner toch ook een relatief goede foto kan neerzetten.. Momenteel zijn ze nog meer uitzondering dan regel, maar ik hoop dat dat ooit omdraait
Bedankt allemaal voor jullie reacties! Ben blij dat ik als beginner toch ook een relatief goede foto kan neerzetten.. Momenteel zijn ze nog meer uitzondering dan regel, maar ik hoop dat dat ooit omdraait
Hoe bedoel je niet goed gedaan? Waar zie net dat het misloopt? Heb je tips?
Mensen met betere photoshop skills als mij; voel je vrij om er aan te prutsen. Maar beter wegpoetsen als dit kan ik (nog) niet
Je hebt nog niet voldoende gepoetst (zie in de "deuk" van zijn haar is het nog een beetje groen) de groene spriet mag volledig weg.
Sorry mijn opmerking kwam harder over dan bedoeld
grt. Ria
Deze tovert een lach op mijn gezicht ... Dieren zijn niet mijn vrienden, maar voor deze maak ik graag een uitzondering.
Mooie kleuren en het model deed echt zijn best
deka
There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )
Comment